dimecres, 26 de maig del 2010

Lost: the (true) end

Sí, benvolguts lectors, benamades lectrius: a mi també m'ha quedat aquesta cara després de veure l'últim capítol de Lost.




Però si per alguna cosa es caracteritza un servidor és per tenir un membre de proporcions exorbitants una curiositat exorbitant per les coses. I per aixòs m'he posat a investigar. Perquè no pot ser que el final no aclareixi re de re. Hi ha d'haver alguna cosa més. Alguna cosa que se'ns escapa.

I la investigació ha donat fruits. La resposta a tot plegat es troba en el guió del capítol pilot. Al principi de tot. Just al començament. Abans del primer diàleg, quan es descriu el paisatge després de l'accident. A priori no és evident, però amb una mica d'esforç se'n pot treure l'entrellat. Aquí us el deixo i que cadascú tregui les conclusions que cregui...


[Shot of Jack's eye opening, looking up at bamboo trees. Overhead shot panning out to show Jack is lying injured in a jungle. Jack sees a dog, slowly gets up, in pain. Finds a little liquor bottle in his pocket. Then he runs though the bamboo and emerges on a tropical beach. He sees plane wreckage and people running around, screaming, in distress. The engine is still spinning. Charlie gets dangerously close to it. Jin yells out in Korean.]

4 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

aspactaculà!!!

Sergi ha dit...

Com que no he vist la cinquena ni la sisena, i tampoc tinc ganes de veure-les, hauré de creure-us i acceptar el vostre raonament. Així ho explicaré si algú em pregunta.

Anna Tarambana ha dit...

Benvolgut senyor Piritione, el seu raonament, del tot respectable, em deixa tan sense esma com el final de la sèrie.

La qualitat del final és inversament proporcional al seu inici. Dic jo... Lost ha de ser més, no es poden quedar amb l'anècdota, hombre ya! Ah, no que això no ho deia jo, això ho deia algú altre... ;) :P

zel ha dit...

La marina Rossell és la dolenta? Osti, però hi sortia?