dijous, 29 de maig del 2008

Coses que es poden fer amb 1.827 euros

Un servidor acaba de cobrar 1.827 euros de la devolució de la declaració de la renda. I ara se m'obre un dilema: què puc fer amb 1.827 euros? Per tal d'orientar la tria he fet una selecció de les millors coses que es poden fer amb 1.827 euros sense fer mal a dingú ni caure en la il·legalitat.

Podria, per exemple, comprar-me un castell inflable model "Rojo", de 5,2 m de llarg, per 4,0 m d'ample, per 3,3 m d'alt (inflat, s'entén).

O podria contractar els serveis d'un mestre d'escola pública filipina durant tot un any (amb dos mesos de vacances no renumerades).

O bé podria apuntar-me a un curs de castellà a Màlaga de 14 setmanes de durada (amb 20 sessions per setmana), tot i que no me hase mutxa falta porque ya ne tengo la mano rota de hablar-lo.

O me'n podria anar 14 dies de vacances, fent un tour pel Cairo, Alexandria, Aswan, Luxor i les costes del Mar Roig (en hotel de cinc estrelles).

O fins i tot, ai las!, podria comprar-me un fantàstic grill elèctric professional d'acer inorsidable (model llis cromat, evidentment).

O bé, posats a comprar, podria comprar una fantàstica taula ovalada extensible, model "Esterel".

O, parlant de mobles, també podria adquirir una fantàstica habitació juvenil complerta, de les barates.

O hasta podria complir el somni de la meva vida i aconseguir el tan desitjat (i imprescindibilíssim) ProCurve Switch 2810-48G, que no cal dir que el posaria en un lloc preferent del menjador, al costat de la discografia de la Feliu, i em faria el xulo davant totes les visites: mireu el meu tan desitjat i imprescindibilíssim ProCurve Switch 2810-48G, quin goig que fa al costat de la còpia dedicada del "Us ho devia", els diria tot cofoi.

Tot i que, per ser-vos sincer, el que m'agradaria més seria comprar 100 (cent) exemplars del llibre Fundamentos de la inspección de la carne, escrit pel prestigiós higienista i doctor en medicina veterinària B. Preuss. (I per què? Doncs perquè està molt B. de Preu! Uffffff....)

Algú té més propostes? Totes les aportacions seran recompensades amb la corresponent subscripció gratuïta al diari Què! (re, re...), o qui sap si hasta amb un exemplar del llibre del doctor Preuss, que ja em direu què en faria de tants...

16 comentaris:

Marta Cebrián ha dit...

Home amb tants quartos et podries comprar el Master Plus (i de pas conèixer un dels mites de la radiodifusió catalana)i amb el que et sobrés un viatget baratet, baratet a Mallorca a lluir palmito.

Aida ha dit...

home jo me n'aniria a les Seychelles, a les illes "cusines" xD ...

http://www.hotelrentalgroup.com/CAS/Seychelles/

Jordi Casanovas ha dit...

Et poses en contacte amb aquesta gent, que t'ho arreglaran... decidir qui vols ja és cosa teva.

sombretti ha dit...

I si es deixa estar de tonteries i eixuga hipoteca?

Sergi ha dit...

Doncs mira, ja que fa uns dies (o setmanes) ens mostraves la teva preocupació per la disminució del teu colesterol, podries comprar-te 1000 Big Macs a Ciutat el Cap (Sudàfrica), i encara et sobraria algun caleró, per si t'has quedat amb gana.

Yeral ha dit...

Jo tinc una molt bona proposta: a un servidor li toca pagar la preciosa quantitat de 1091 euros. Si els càlculs no fallen 1827-1091=736 euros. Així doncs, senyor Zinc, demano que es solidaritzi amb la causa i aporti una bonica quantitat a Cal Bròquil, pensi que encara li sobraran 736 euros per somniar!. Número de compte: 699.6900.1984.1984. P.D. Serà recompensat com cal.

Apa, gràcies.

Anònim ha dit...

jo sens dubte cobriria el menjador amb gespa artificial, que ja li fa molta falta.

mariona ha dit...

O per una setmana pots gaudir de les vistes magnífiques de la ciutat de sevilla!!!

http://rentals.loquo.com/spanish/post/61115

quina enveja que em faries...

mariona ha dit...

ui, i m'he descuidat de dir-te que ni menus ni menus que es tracta d'un mai prou magnificitat dúplex àtic amb 2 terrasses!

i mira que no em paguen per la publicitat ^^

Què t'anava a dir ha dit...

A mi encara no m'ho han tornat, i això que fa gairebé dos mesos que vaig fer el mateix exercici que tu, fer un llistat amb les coses que podia fer amb la devolució: http://ketanavadir.blogspot.com/2008/04/declaracin-de-renta-2007.html
Solbes al paredón.

Anònim ha dit...

Com a Keith Richards et diria Drogues i Putes.

Com a jo mateix suposo que comparia lassanya.

I sí, he dit com a jo mateix compraria lassanya, no com en Garfield.

Una salutació!

NeoPoeta ha dit...

Podires editar un disc amb els millors posts del blog llegits per tu i posar-lo a la venda a l'eBay xD

Laia ha dit...

Sr Zinc, des de fa pocs dies tinc en la meva disposició un llibre dedicat per la seva estimada Núria Feliu. Si finalment decideix no comprar-se el castell inflable, si vol podem fer negocis :P

MARTA ha dit...

Ostres tot això has mirat? Castell inflable, grills elèctics, Mare de 10!!! Una recopilació de la Marina Rossell jaja

MARTA ha dit...

Per cert.. et demano permís per penjar-te al teu bloc.. m'han fet molta gràcia els teus comentaris!

Karbeis ha dit...

Tiu, deixa't d'històries:

Tu obres una cartilla a "La Caixa" com s'ha fet tota la vida. I cada equits temps hi vas, i que te'ls contin davant teu conforme encara hi son.

I a malas portes a la mestressa a sopar al Viena i t'estalvies uns quartos respecte d'anar a sopar a algun lloc amb manteleries de fil.

Que es noti que som catalans, collons, que veient aquest post on només penses a gastar hom pot pensar que està tot perdut!