dimarts, 3 de juny del 2008

Finestres emergents

Darrerament, hom ha observat que, en entrar en aquest humil bloc, una finestra emergent emergia (què, si no?) del no-re i omplia la pantalla de publicitat no desitjada.

Hom, fins i tot, ha detectat que en alguns casos l'esmentada emergència (entesa com a acció d'emergir) anava acompanyada d'una música força desagradable que segons els entesos corresponia a l'himne del Madrit.

Un servidor, després de rebre una allau de queixes sobre aital fet, s'ha posat a investigar i ha deduït tot solet que aquestes indesitjades finestres emergents eren generades per l'empresa que controla les estadístiques de la pàgina, o sia, Motigo.

Per tot això, i després d'unes dures negociacions entre un humil servidor i l'amo de can Motigo, hem arribat a un acord: jo no em passo a la competència i, a canvi, ell fa emergir finestres amb un contingut més conforme amb els ideals ètics i els principis estètics orientadors d'aquest bloc.

Si sou dels qui teniu els pop-ups bloquejats, o bé navegueu amb Firefox, no notareu la diferència. Ara bé, si sou dels que heu hagut de suportar melodies vexatòries cada vegada que visitàveu aquest modest bloc, ara us en podreu rescabalar.

Poseu el volum al màxim i gaudiu de la publicitat!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

JAJAJAJAJAJA!!! Genial!!! ;)

Yeral ha dit...

Prefereixo l'himne del Madrit... ;)

Jordi Casanovas ha dit...

senzillament brillant...

Dan ha dit...

Ostres. Amb el Firefox no noto res.
Jo ja he tret el comptador. la publicitat emprenyava, però el real madrid ja no era acceptable de cap manera.

zel ha dit...

Ai, rei, a mi també em sortia el Madriz, però no sé perquè ara ja no ho fa, i com que jo no en se de fe rtractes virtuals, doncs qui es queixi que m'ho faci saber...

Puji ha dit...

Ja us he reconeguuuuuuuuuuuuut....

Zincpiritione ha dit...

Apreciadíssims lectors, amadíssimes lectrius: havent vist el seu èxit d'acceptació, la iniciativa de la F.E. (finestra emergent) es mantindrà de forma perpètua. Però alumilló vaig variant la pàgina que s'obre...

Karbeis ha dit...

Senyor Piritione: em trec el barret.
Realment hi ha una passa amb això del Madrit.

Però bé, aquests 1827 eurals han estat ben invertits. Tot sigui per poder gaudir de na Feliu!

La Intransigent ha dit...

M'ha encantat l'apartat de FENT PAÍS, unes fotos brutals!

Anònim ha dit...

ostres,

i com has arribat a conversar i discutir-ho amb el senyor Motigo?

estic impressionat

Què t'anava a dir ha dit...

Entre la Núria Feliu i els de can Calderón no sabria dir-te què em fa tallar la digestió més ràpid...