dijous, 16 d’octubre del 2008

Meme sintàctic

Fa un temps, la blocosfera en general i la catosfera en particular anaven plenes de memes. N'hi havia de llibres, de blocs, de gustos, de desitjos, de torra-collons , de gastronòmics, de confessions, de veritats, de consells per a blocaires , de cançons, de memòries ...

Ara feia temps que un servidor no en sentia a parlar. Però l'altre dia, l'admirat Xepe me'n va fer arribar un. I un servidor, com que és una persona conforme, agraïda, neta i amb un alt sentit de la responsabilitat i del decoro, ha decidit fer-lo. És un meme raro, de quatre preguntes que no tenen cap mena de relació entre elles, però com que sóc aixins de xulo, m'he quedat només amb la primera, l'he modificat una miqueta de re i m'he inventat (amb lletra de colorins i tot)...

...el meme sintàctic!

Diu aixins: Agafa el llibre més proper, ves a la pàgina 18, transcriu la quarta línia i analitza-la sintàcticament:

Molt bé. M'aixeco i agafo Tres homes en una barca (per no parlar del gos), del Jerome K. Jerome. L'obro per la pàgina 18 i llegeixo, a la quarta línia, aixòs:

...nata. Al llarg de la tarda hi va pensar molt i molt, ja que...

I, tot i ser de ciències (i modest), l'analitzo amb una facilitat insultant. Heus ací el resultat:


No passo aquest meme a dingú. Qui el vulgui fer que el faci. Qui no el vugui fer que no el faci. I qui dubti sobre si fer-lo o no que ho consulti amb el seu farmacèutic.

9 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

hahaha complement de mate i de maduixes? si hagués pogut fer-les aixins, les anàlisis, un altre gall...

Sergi ha dit...

Ostres, tu hauries de ser profe, i ensenyar a fer anàlisis així! La sintàctica era molt avorrida, però això és perquè mai no em van ensenyar el CCM (Condiment circumstancial de Maduixes). També estarien ben condimentades amb sucre.

MARTA ha dit...

Senzillament: genial.

NeoPoeta ha dit...

Es tan brutal que jo també el faré!

Unknown ha dit...

Déu meu! ... i aquest és el tipus de gent que ens ha de paga rla juvilació?

Unknown ha dit...

Ai no, volia dir que, per una vegada que algú em fa cas (encara que sigui tergiversant, posant fora de context i reordenant les paraules), pues que gracies oh persona humana per escoltar aquest míser cuc de terra que sóc jo!

Modgi ha dit...

Amb tot el respecte il·limitat que li professo, Sr.Zinc, això dels memes ja fa pudor.

Es que m'han enviat un meme que consisteix en comentar negativament un post d'un blogaire habitual. Li passo.

rhanya2 ha dit...

Molt bo!!!

El veí de dalt ha dit...

Ets la re-polla! (Complement circumstancial de manera barroera)