divendres, 2 de juliol del 2010

Coses que mesuren 8,2 centímetres

L'alçada, l'amplada i el fondo d'aquesta estació meteorològica.

L'apotema de l'octògon regular de la pregunta número 4 d'aquest examen.

El gruix del Blubrain (Home Entertainment Device) de BLU:SENS, segons catàleg.

Un ronyó infantil de morfologia normal.

La tolerància de muntatge de les guies laterals d'aquesta mosquitera (pas número 3).

La circumferència mitjana retroglanular del penis de la població veneçolana (segons l'estudi Dimensiones peneanas de la población Venezolana; Szemat, et al. 2001).

El diàmetre de l'ampolla de vi Puerta de Alcalá (Criança 2004). Hom el reconeixerà pel seu intens i brillant color cirera, per un nas de bona intensitat amb fruita i notes de criança en fusta, per presentar-se en boca intens de matisos, estructurat i ben equilibrat, i per ser elegant en via retronasal.

El rang superior de l'alçada de tall del tallagespa John Deere C52VK (model professional)

L'arrel quadrada de 67,24 centímetres quadrats

I, sobretot, el perfil del nas d'un servidor, mesurat entre la concavitat A (per dalt) i la concavitat B (per sota):



4 comentaris:

Sergi ha dit...

Em supereu en un marge d'un 15%, com amb la majoria de coses, vaja.

Vida ha dit...

Ja, ja, si ja ho diuen que som tot u. Mai m'he posat a pensar quines coses mesuren com jo o jo com quines coses, interessant...

Puji ha dit...

Caram, quin apèndix més venerable!

Zincpiritione ha dit...

XeXu, no n'estigueu tant segur, que a la vida no tot és nàpia!!!

Vida, és que en el fons només som numbros

Puji, i això que no m'heu vist la campaneta (úvula o gargamelló)