dilluns, 8 de juny del 2009

Coses que es poden fer amb 1.629 euros

Com cada any en aquestes fetxes, un servidor ha passat comptes amb Hisenda. El resultat no és bembé com el de l'any passat, però déu-n'hi-do-l'hi-n'hi-leu-l'hi. Resumint: ara em trobo que al compte corrent m'hi han ingressat 1.629 euros que em plantegen un problema: què coi puc fer-ne?

Puc anar 8 (vuit) dies a esquiar a Transilvània (a l'estació de... Port del Comte Dràcula? Perdó.)

Puc comprar 1000 (mil) imprescindibles i practiquíssims tornavisos amb lot (sens dubte, el segon millor invent de la humanitat, després del lot amb tornavís, esclar)

Puc adquirir 1 (un) comodíssim sofà raconer de pell de luju, amb dos seients Relax, als mítics Mobles Salvany de Bellvís (carrer Sant Jaume, 14; 25142-Bellvis; el Pla d'Urgell; Lleida; Catalunya).

O, millor encara, podria llogar durant 1 (un) cap de setmana el Chateau de Chicamour per fer una festa pels lectors i lectrius, amb actuació de la Núria Feliu inclosa (sempre i quan vingui de gratis, que sinó els cèntims no m'arriben)

Puc també comprar 1 (un) Red Hat Enterprise Linux for IBM POWER, Standard (up to 2 sockets) 3 year, que no sé què és però segur que el podria endollar al radiocasset del Fiatpunto i em faria el xulo pels puestos.

També podria trucar des d’Alemanya a un mòbil de Namíbia i parlar durant 1.000 (mil) minuts, o 16 (setze) hores i 40 (quaranta) minuts que vindria a ser el mateix, amb la companyia KJ-Telecom (establiment de trucada no inclòs)

Podria fer moltes coses, sí, ja ho sé,. I tot és molt temptador. Però tot aixòs que heu llegit, benvolguts lectors, benamades lectrius, no és res davant la proposta definitiva. Sí, ja sé què faré: compraré 116 (cent setze) Bonzai Choppers (amb els corresponents 348 (tres-cents quaranta-vuit) tupperwares de regal). I amb els 6,16 € (sis euros i setze cèntims) que em sobren, compraré una dotzena de carbassons.

Per ratllar-los, picar-los i tallar-los en juliana.

Sóc feliç.

10 comentaris:

Jordi ha dit...

jajajaj boníssim Zinc, com sempre! Ret Had és un sistema operatiu basat en Linux.

Em fa molt allò del Chateau, perquè hi va la Núria Feliu. Cas que cobrés, sempre podem recórrer a la Carmen de Mairena que també canta... i fa altres coses.

Encara existeixen els Wisper XL que anunciava el Jesús Puente?

Sergi ha dit...

Jo em plantejaria un bon viatge amb la senyora Piritione. Ei, jo no, eh, perquè hi anéssiu vosaltres, vull dir. Però no a Transilvània, quin mal rotllo això. Un bon viatge, i si pot ser que sobri alguna cosa, per capritxets, que sempre va bé.

Anna Tarambana ha dit...

Coi, tu!! Que tot el que enllaces val 1692 eurus!

Jo 1692, me'lsfonc amb una tarda: dos vestidets, un parell de sabates, un bakini... i la resta... una escapa de cap de setmana!

neus ha dit...

Sou feliç? doncs ja n'hi ha prou!

meta.N ha dit...

Una termomix! Una termomix!

I llibres i cultura, per suposat.

Dessmond ha dit...

Zinc,
Per treure't estrés, t'ho faig molt fàcil: et donc el meu compte corrent i tingues per ben segur que aquest grapat d'euros amb els que no hi contaves i que tant et neguitegen, jo t'asseguro que els donaré sortida útil i venerable.
Fes-me un senyal i ràpidament tindràs tots els dígits.

Jordi Casanovas ha dit...

i una renovació de calçotets.SI? 184 "Boxers de Morley Liso" i et fan preu a l'engròs.

Zincpiritione ha dit...

Jordi, cas que la Núria cobrés celebraríem l'acte al magatzem dels Mobles Salvany de Bellvís (carrer Sant Jaume, 14; 25142-Bellvis; el Pla d'Urgell; Lleida; Catalunya) :D

Tens rao, XeXu, sempre podríem anar a Sant Vicenç i les Granadines... :P

Tarambana, cas que t'haguessin de tornar cèntims de la renda, potser seria millor que et paguessin directament en gènero de roba i no amb vulgars euros! ;P

Feliç, elur, com un tornavís (amb lot, esclar)

Ararat, millor amb llibres i cultura, que la Termomix no es paga amb diners! :D

Dessmond, no dubto que els destinaries a una bona causa (per exemple, la feliuista)... sidecàs ja m'ho acabaré de pensar! ;)

I tant gros, Jordi, i tant gros! :P

Nymnia ha dit...

Doncs jo m'apunto a la festa, eh! jejeje!

Núr ha dit...

hum... Amb els poc més de 80 euros que em van tornar a mi, ja et dic ara que no podia accedir a coses tan xules com pots tu! arhg!