dilluns, 27 de juliol del 2009

Efectes de so

En aquest bloc s'ha parlat d'Albéniz. De les sicilianes de Bach. De Rachmaninov. Dels intermezzos de Pietro Mascagni. De l'Avemaria de Gounod. I de les arabesques de Debussy.

També de na senyoreta Melua. De na Suzanne Vega. De Fabio Viscoglione. De Gianmaria Testa. I d'Antònia Font.

Però per damunt de tots i totes, hi ha algú que m'aprecio especialment. Perquè m'emociona. Perquè m'estimula.

No, no són les Felius. Ni neboda ni tieta.

La veu que més em fa posar la pell de gallina és aquesta.



Font: Efectos de Sonido, VOL. VIII: Animales de Granja.
Intèrpret: Vaca Ció

8 comentaris:

Jordi ha dit...

Ara tindria dubtes en saber si es tracta d'un gos, d'una vaca o d'algú enfadat!

Jordi Casanovas ha dit...

fins i tot diria que s'ho passa bé...

pratinsky ha dit...

Feliu Neboda??? jà tenim nissaga??

marta ha dit...

aiii no sé com ho he llegit que pensava que era la bella ciao. Comences vaques? Muuuuuuuu

Modgi ha dit...

És la seva sogra?

Sergi ha dit...

Que tinguis unes molt bones vaca-nces, a gaudir del temps d'esbarjo. Però escolta, millor posa't Antònia Font, d'acord? Pots començar amb En s'estiu.

zel ha dit...

La mare que et va matricular...hi he caigut de quatre potes, Zinc, ets "luquenohiha" petonassos!

Anònim ha dit...

Hola, que ahir dimecres dia 12 d'agost, al Món a Rac1 van anomenar el teu blog i vaig pensar, quan temps sense mirar el bloc del zinc, sense mirar cap blog. Res, una anècdota.

Tempus Fugit