dilluns, 16 de novembre del 2009

Trabajos manuales

Bienqueridos extremeños, bienamadas extremeñas, este humil servidor de ustedes ha tenido conocimiento de la campaña que la Junta de Extremadura ha enchegado con el fin de promocionar todo lo que seria el onanismo entre la juventud de dicha tierra tan flamenca.

Este modesto bloque, caracterizado desde sus inicios por una vocación de servicio público sin par, quiere contribuir a aclarar algunos conceptos puesto que, ay el as!, el mensaje de la campaña es parcial y tendencioso y puede prestarse a interpretaciones erróneas que pueden corromper la virtud de los mozos y mozas tan gallardos y altaneros que pueblan esas tierras hermanas.

Adentrémonos en el tema y centrémonos pues en el eslógan de la campaña. El mensaje reza asín:


"El placer está en tus manos", dicen. Haciendo hincapié en el texto (que es una espresión muy bonita y que me gusta mucho pero que en catalan no solemos acostumar a decir), nos encontramos que es totalmente falso, pues el placer no se halla en las manos, sinó en determinadas cosas que éstas tocan.

Ilustrémoslo con un ejemplo gráfico, que siempre hace el poste más ameno de leer:


Esta joven y lozana mujer se está frotando las manos con fruición, pero OJO!, no por ello debemos pensar que se está masturbando!

Asín pues, pueblo extremeño, en verdad os digo que el placer al que se refiere la campaña no está mayormente en las manos sino en el pito o en la florecilla del amor (dependiendo de la anatomía de cada cual).

Pero más allá de este placerillo del tres al cuarto, de este ligero gustirrinín que no llega ni por asomo al éstasis, las manos pueden ofreceros un placer mas puro, mas intenso, más lúbrico, más lujurioso. Un placer total. Un placer que la Junta os esconde. El placer definitivo. Sólo hay que usar las manos para mover el ratón, darle al play, y dejarse llevar por la ola de placer orgásmica que impregnará todos los rincones de vuestro casto, joven y extremeño cuerpo.


14 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

I que passarà en un futur tot ple d'extremenys de palmells peluts i extremenyes cegues, o viceversa.

Sergi ha dit...

Però per què, per què s'ha de fotre la Junta de Extremadura en aquestes coses... si és per acabar amb l'església encara li trobaria un sentit, perquè no crec que els faci massa gràcia, però serà que els nens extremenys no s'espavilen... si ja ho diu el nom mateix de la comunitat, no? Extrema y Dura.

sànset i utnoa ha dit...

Mira si tenen poca feina els extremes! Suposo que quan tinguem el mateix percentatge d'atur que ells també haurem de començar a fer treballs manuals per passar l'estona.

Per cert, al meu entendre, el plaer que pugui provocar la Núria Feliu és molt relatiu...

*Sànset*

Puji ha dit...

Guarde usted cuidado, maestro Zinc. No sé yo si los bienapreciados extremeños tendran los tímpanos preparados para tanto placer. A lo mejor les sangran los oídos!

P.S. Ostres! No la recordava tan funky aquesta cançó!!

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Ja,ja,ja,... M'estic imaginant a l'extremeny de torn frotant-se las mans fins que li surten cremades i dient: ¡Pues yo no noto el gustico!

pratinsky ha dit...

Potser hauries d'haver triat una cançó més lúbrica (i menys funky) de la nostre benaimada Tieta Universal...

El veí de dalt ha dit...

I els que som autodidactes...tenim dret a fer el curset aquest?

sóc ko ha dit...

doncs jo em pensava que parlaven d'un curs de formació orientat a l'artesania... ai ai ai, que així mai prosperaran...

sóc jo ha dit...

doncs jo em pensava que parlaven d'un curs de formació orientat a l'artesania... ai ai ai, que així mai prosperaran...

Jordi ha dit...

Zinc, això no es fa! Només sentir els primers compassos de la cançó, he hagut de marxar corrents cap al lavabo... uff!!

Joan Recordà i Pellicer ha dit...

I la possibilitat extrema i dura d'afavorir el contacte físic entre ciutadans d'aquella regió espanyola és molt recòndita? i que es frotin les mans entre dos?

I una altra cosa, què en serà de l'excedent de genitals extrems i durs sens utilitzar. En faran una campanya de recollida selectiva i els reciclaran entre ciutadans d'un altre indret amb dèficit genital?

Anònim ha dit...

naucil veliko

zel ha dit...

jejejeje, un post made in tu, jejejeje, guapo!

Anònim ha dit...

Com es nota que els hi sobren els calers a aquesta gent que se'ls gasten amb campanyes d'aquest tipus!